ستاره حمیدی - روان درمانگر پویشی

ستاره حمیدی - روان درمانگر پویشی

درمانگر اختلالات اضطرابی - افسردگی - وسواس و..... http://setareh-hamidi.ir/
ستاره حمیدی - روان درمانگر پویشی

ستاره حمیدی - روان درمانگر پویشی

درمانگر اختلالات اضطرابی - افسردگی - وسواس و..... http://setareh-hamidi.ir/

رئیس جدید سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور انتخاب شد

به استحضار جامعه روانشناسی کشور به ویژه اعضای محترم انجمن روانشناسی ایران و اعضای محترم گروه الکترونیکی روانشناسان ایران می رساند، امروز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه 1391 برگزیدگان محترم دوره سوم شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره به منظور انتخابات داخلی برای تعیین رئیس سازمان تشکیل جلسه دادند. بر اساس اطلاع واصله، در این جلسه جناب آقای دکتر الهیاری به عنوان رئیس جدید سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور انتخاب شدند. روابط عمومی انجمن روانشناسی ایران انتخاب جناب آقای دکتر الهیاری را صمیمانه تبریک گفته و با شناختی که از سوابق اجرایی ایشان به ویژه سابقه حضورشان در مجلس شورای اسلامی دارد و نیز بر اساس نگرش مثبت ایشان به بهره گیری از تمامی ظرفیت های حرفه، امید دارد با جلب همکاری همه صاحب نظران رشته و انجمن های علمی این حوزه، و نیز با همکاری اعضای محترم شورای مرکزی، نقشی موثر و تعیین کننده در ارتقای جایگاه روانشناسی و مشاوره کشور داشته باشند.
 همچنین جا دارد از خدمات ارزنده جناب آقای دکتر افروز، که در دوره های اول و دوم شورای مرکزی به عنوان رئیس سازمان نقش فعالی داشته اند تشکر به عمل آید
شایان ذکر است بعد از صدور حکم اعضای محترم شورای مرکزی توسط وزیر علوم، و نیز صدور حکم رئیس جدید سازمان توسط ریاست جمهوری، دوره سوم شورای مرکزی عملا شروع به کار خواهد نمود
روابط عمومی انجمن روانشناسی ایران
 
نظرات 2 + ارسال نظر
a سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ب.ظ

رابطه درک با درد و در چی می بینید؟

سلام

موضوع جالبه و وسیع ولی فکر نمی کنم بتونم در این زمینه کمکی کنم چون احساس می کنم در این زمینه دیتای خاصی تو ذهنم ندارم - اطلاعاتی ندارم که بتونم کمکی کنم .

مستدام باشید

[ بدون نام ] دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما خانم حمیدی
با موضوع نقش آموزه های دینی در آرامش روانی چیزی به ذهنتون میرسه؟

باسلام و احترام
موضوعی که مطرح کردید بسیار جای صحبت داره و اینکه این موضوع رو می شه از ابعاد متفاوتی نگاه کرد ولی من دقیقاً نفهمیدم منظور شما چیه ؟ در مورد یک موضوع مطالب بسیاری به ذهن آدمی می رسه فقط باید فکر رو جهت داد و مشخص کرد که این موضوع به چه نتیجه ای می خواهید برسید .
خب خیلی ها هستن در این مورد اطلاعات داشته باشند . به ذهن من هم وقتی سوالاتون رو خوندم مطالبی رسید که البته برای جمع بندی نیاز به زمان داره و فکر بیشتری داره .
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد