ستاره حمیدی - روان درمانگر پویشی

ستاره حمیدی - روان درمانگر پویشی

درمانگر اختلالات اضطرابی - افسردگی - وسواس و..... http://setareh-hamidi.ir/
ستاره حمیدی - روان درمانگر پویشی

ستاره حمیدی - روان درمانگر پویشی

درمانگر اختلالات اضطرابی - افسردگی - وسواس و..... http://setareh-hamidi.ir/

مایندفولنس – ذهن آگاهی کودکان




آنچه که در جامعه امروز با آن مواجهه هستیم تلاش بسیار زیاد والدین ، مراکز آموزشی و مدارس جهت ارتقاء سطح مهارتی و علمی کودکان و نوجوانان است بدیهی است که فرزندان ما نیاز دارند مهارت های زیادی از جمله صحبت کردن به چند زبان ، آموختن موسیقی ، نقاشی، سفالگری ، ورزشی و... را بیاموزند ولی علاوه بر تمامی این مهارتها فرزندان ما نیاز دارند مهارت اساسی تری را یاد بگیرند و آن هم زندگی در زمان حال هست و اینکه چطور از آموخته هایشان جهت لذت بردن از زندگی بهره ببرند با آموزش تکنیک های مایندفولنس به کودکان به اونها آموزش می دهیم در لحظه زندگی کنن ، از آموخته هاشون ، بازی ها و کلاس های آموزشی شون نهایت لذت ببرند و یادگیری سریعتری داشته باشند .

حال چطور یادگیری بهتری داشته باشند :

با افزایش دقت ، توجه و تمرکز
با تقویت حافظه شنیداری، دیداری و.....
مایندفولنس به کودکان ما این اجازه رو می ده دنیا رو به شکل بهتری تجربه کنن خوب بیین ، خوب لمس کنن ، خوب بشنون و خوب بیان کنن
مایندفولنس به کودکان آموزش می ده به خودشون و احساسات خودشون احترام بزارند و همزمان به احساسات دیگران هم احترام گذاشته و با همسالان شون همدلی کنن تا روابط اجتماعی قوی تر و مفید تری رو تجربه کنن .
 خلاقیت در سایه آرامش هدیه مایندفولنس به فرزندانمان است
 فرزندان ما نیاز دارن که یاد بگیرن در برابر دنیای پر هیاهوی عصر حاضر آرامش رو درون خودشون تجربه کنن تا دنیای زیباتر برای خود و همنوعان شون بسازن .
مایندفولنس به کودکان می آموزد چطور با ناکامی ها و شکست های زندگی شون مواجهه بشن بدور از هر گونه اضطراب ، استرس و نگرانی .
با مایندفولنس به کودکانمون می آموزیم که چگونه شکست ها و خطاهای گذشته شون رو رها کنن و به آینده ای روشن بیندیشن و همزمان از بودن در زمان حال نهایت استفاده و لذت را ببرند .

ما والدین به دنبال این هستیم که فرزندانمان را برای آینده آماده کنیم بدون توجه به اینکه آینده همین زمان حال است همین چیزی که الان در دستانمان داریم .
آموزش مایندفولنس هدیه ای است برای فرزندانمان برای تجربه دنیا با نگرشی متفاوت .

ستاره حمیدی – روان درمانگر

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم راد جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:46 ب.ظ

دکتر حمیدی کم به سایتتون سر می زنید
منتظر مطالب خوبتون هستیم

سلام عزیزم
حتما در خدمتتون هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد