ستاره حمیدی - روان درمانگر پویشی

ستاره حمیدی - روان درمانگر پویشی

درمانگر اختلالات اضطرابی - افسردگی - وسواس و..... http://setareh-hamidi.ir/
ستاره حمیدی - روان درمانگر پویشی

ستاره حمیدی - روان درمانگر پویشی

درمانگر اختلالات اضطرابی - افسردگی - وسواس و..... http://setareh-hamidi.ir/

عاشقش بودم عاشقم نبود

عاشقش بودم عاشقم نبودوقتی عاشقم شد که دیگه دیر شده بود حالا می فهمم که چرا اول قصه ها میگن یکی بود یکی نبود   یکی بود یکی نبود . این داستان زندگی ماست . همیشه همین بوده . یکی بود یکی نبود . در اذهان شرقی مان نمی گنجد با هم بودن . با هم ساختن . برای بودن یکی ، باید دیگری نباشد. هیچ قصه گویی نیست که داستانش این گونه آغاز شود ، که یکی بود ،  دیگری هم بود . همه با هم بودند . و ما اسیر این قصه کهن ، برای بودن یکی ، یکی را نیست می کنیم .  از دارایی ، از آبرو ، از هستی . انگار که بودنمان وابسته نبودن دیگریست . هیچ کس نمیداند ، جز ما . هیچ کس نمی فهمد جز ما . و آن کس که نمی داند و نمی فهمد ، ارزشی ندارد ، حتی برای زیستن .  و این هنری است که آن را خوب آموخته ایم .  هنر نبودن دیگری !

نظرات 1 + ارسال نظر
zahra_esmaili یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.tahlilgaranjavan.blogfa.com

سلام .وب بسیار زیبایی داری مطالبت واقعا زیبا و مفید هستند من هم وبم رو تازی راه اندازی کردم خوشحال می شم اگه به وبلاگم بیای و با نظراتت به وبلاگم ارتقا ببخشی

سلام دوست عزیز
وب شما رو دیدم جالب بود با عکسهای قشنگ خوشم اومد
لینک ات می کنم شما هم لطف کن وب منو لینک کن
برات آروزی موفقیت های روز افزون دارم
شاد باشی همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد