ستاره حمیدی - روان درمانگر پویشی

ستاره حمیدی - روان درمانگر پویشی

درمانگر اختلالات اضطرابی - افسردگی - وسواس و..... http://setareh-hamidi.ir/
ستاره حمیدی - روان درمانگر پویشی

ستاره حمیدی - روان درمانگر پویشی

درمانگر اختلالات اضطرابی - افسردگی - وسواس و..... http://setareh-hamidi.ir/

با اعلام نتایج کنکور مشخص شد: حذف 13 رشته دانشگاهی علوم انسانی




روزنامه اعتماد از حذف 13 رشته کارشناسی از فهرست رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال 90 دانشگاه علامه طباطبایی، خبر داد و نوشت: این اتفاق داوطلبان این رشته‌ها را سردرگم و مستاصل کرده است. از سوی دیگر استادان این دانشگاه نیز با اظهار تاسف از حذف این تعداد رشته و محروم ماندن داوطلبان از انتخاب این رشته‌ها از علل حذف و شرایط خاص امسال انتخاب رشته اظهار بی اطلاعی می‌کنند.


بنابراین گزارش، رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی دیروز  از حذف این تعداد رشته از جمله روزنامه‌نگاری و روابط عمومی اظهار بی اطلاعی کرد و موکدا بر بی‌اطلاعی خود در این زمینه اصرار ورزید.


همچنین برخی از این داوطلبان طی تماس با روزنامه اعتماد خواستار پیگیری مسوولان وزارت علوم بودند. اما به نظر می‌رسد حذف ناگهانی این رشته‌ها در راستای بازنگری 38 رشته از رشته‌های علوم انسانی صورت گرفته است. 


بر اساس آخرین اعلام رییس پژوهشگاه علوم انسانی، این 38 رشته شامل حقوق، علوم سیاسی، اقتصاد، علوم تربیتی، مدیریت، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات انگلیسی، تاریخ، فلسفه، روش‌‌شناسی، روزنامه‌نگاری، ارتباطات و علوم اجتماعی است.


یکی از داوطلبان تحصیل در رشته روزنامه‌نگاری می‌گوید: «بعد از دیدن کارنامه در سایت سنجش همانطور که مسوولان اعلام کرده بودند دفترچه شماره دو برای تعیین رشته نیز روی سایت قرار گرفت ولی با کمال تعجب رشته روزنامه‌نگاری نه در لیست دانشگاه علامه بود و نه در دانشگاه تهران. اگر قرار بر حذف این رشته‌ها بود، باید خیلی پیش از این به ما اطلاع داده می‌شد تا برای آینده خود تصمیم‌گیری کنیم نه اینکه به یک‌باره به ما گفته شود که امکان تحصیل در رشته مورد علاقه‌مان را نداریم. ما هنوز دلیل این حذف را هم نمی‌دانیم.» 


محمدمهدی فرقانی، استاد روزنامه‌نگاری دانشگاه علامه طباطبایی می‌گوید: «متاسفانه هنوز از دلایل این حذف بی‌اطلاع هستیم.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد